Saturday, October 06, 2007

Hundra

Tusen eller två hundra tusen man måste hälsa på! lördag på Stureplan! Vilka var där?

Alex Schulman och frugan...
E-type hmmm dags att klippa sig?
Prins Carl philip så söt ut...
Sofi Farhman med pojkvän

Men usch vad jag blev lack idag! Ok, usch är ett snällt ord, jag ville stoppa hennes huvud i en toalett!!!!.. En tjej jag tvingade vänta i dörren blev fett lack!
hon sa
- Alltså, rör inte mig!
- Du måste vänta, det är fullt på V..
- Rör mig en gång till sliter jag dig i stycken...!!!
- Ok Säg det en gång till kommer du aldrig in igen på Stureplan!

GUD va skönt att använda sin power ibland!

Jag tycker nog att tjejer är värre än killar i sitt språk... Killar är mer..

- Hej
-Hej?
- Du är så söt, får jag bjuda på en drink?
- Nä, jag jobbar...
-Ok, ha en trevlig kväll!

Trevligast ikväll: Shire.. Så underbar kille får man leta länge efter
Sötast: Gloria.. En mer ödmjuk tjej är svårt att träffa.
Snällast: Micke i dörren..
Jobbigast: hemligt
Mest överraskande gäst: Min advokat...
Sjukast kommentaren: Shit bruden, snygga bröst! VA????
Bästa låten: Let it go, med Dirty South.

2 comments:

Anonymous said...

Så det är dig man ska vara trevlig mot för att få komma in? Sweeet!

Isabel Adrian said...

jepp!!!